Architektura značky

Episode 4
39:56

Architektura značky

Jedno s.r.o. = jedna značka? Může být. Stejně tak v rámci jedné podnikatelské entity může vedle sebe fungovat více brandů. Pak do hry vstupuje brandová architektura. Teda teoretické modely pro uspořádání značek v rámci jednoho byznysu.

To jak by vaše architektura značek měla vypadat byste v ideálním případě neměli řešit až když to bude třeba. Je potřeba se ni připravit a rozmyslet si různé scénáře. A ty právě s Jakubem rozebíráme v tomto díle.

✅ Jaké jsou teoretické přístupy k brandové architektuře – dotkneme se tedy termínů jako House of Brands, Branded House apod.

✅ Vše vysvětlíme i na konkrétních příkladech.

✅ Jaký je mezi nimi rozdíl a kdy se jaký z nich hodí.

✅ Jak byste se měli rozhodovat, pro který z nich se rozhodnout?

Poslouchejte nás i na vaší oblíbené podcastové platformě: 

🔊 Apple Podcasts

🔊 Spotify 

🔊 Google Podcasts 

🔊 Audioboom

Meet your hosts:

Pavel Cahlík

Pavel Cahlík

Brandový stratég @ Jsem na značky!

Jakub Kantor

Jakub Kantor

Brand Stratég & konzultant

a
Instagram:
This error message is only visible to WordPress admins

Error: No feed found.

Please go to the Instagram Feed settings page to create a feed.

Elsewhere: