Je pro vás poslání značky jen ezoblábol™️? Myslíte si, že ho vaše značka nepotřebuje a vy se bez něj obejdete? Možná… Ale rozhodně ne, pokud plánujete svou značku dlouhodobě rozvíjet nebo pokud pokud vám jde i o něco jiného než jen drancovat planetu a mít zisk za každou cenu.
Společně se zamýšlíme mimo jiné nad tím:
✅ Proč je poslání v poslední době tak důležité?
✅ Jakou roli bude hrát poslání značky v budoucnosti?
✅ Jakou roli v tom vše hraje generace Z?
✅ Co jsou základní principy poslání značky?
✅ A jak ho dostat do (každé) značky.
Další díl BrandHunters je tu. Rozhodli jsme se ho vydat i přes aktuální situaci na Ukrajině. A možná i právě proto. Tato válka jasně ukázala, co zákazníci od svých značek chtějí a jak důležité je pro značku mít nejen morálku, ale především jak jednoduché je pro značky, které se řídí svým poslání, reagovat na tyto krizové situace.
Najdete nás na vaší oblíbené podcastové platformě, YouTube a na brandhuters.cz
Poslouchejte nás i na vaší oblíbené podcastové platformě: