Rebrand nebo Redesign značky? A další slova na re-

Rebrand nebo Redesign značky? A další slova na re-

Episode 2
43:13

Rebrand nebo redesign? A další slova na re-…

Změna je život a život je stále rychlejší. Tak i změn přibývá a s tím i slovíček, které ji popisují. Můžete tak projít rebrandem, refreshem, redesignem, repositioningem nebo dokonce debrandingem.

Na tyto “slovíčka” se podíváme společně s designérem Lumírem Kajnarem, který o sobě říká, že používá typografii, ilustrace a mozek aby zhmotnil nápady. Mezi jeho práce patří například vizuální identita Kooperativy, refresh identity České pojišťovny nebo logo Českého rugby. Vizuálně glosuje aktuální dění například v Deníku N.

✅ Jaký je rozdíl mezi rebrandem, refreshem, redesignem, repositioningem

✅ Co je to debranding?

✅  Kdy nastává čas na re… a jak postupovat?

✅  Dotkneme se i současné vlny korektnosti.

✅  Jak vybrat správného designéra pro re…

Poslouchejte nás i na vaší oblíbené podcastové platformě: 

🔊 Apple Podcasts

🔊 Spotify 

🔊 Google Podcasts 

🔊 Audioboom

 

Foto Gabriel Kuchta, Deník N

Meet your hosts:

Pavel Cahlík

Pavel Cahlík

Brandový stratég @ Jsem na značky!

Jakub Kantor

Jakub Kantor

Brand Stratég & konzultant

a
Instagram:
This error message is only visible to WordPress admins

Error: No feed found.

Please go to the Instagram Feed settings page to create a feed.

Elsewhere: